Диета с моркови

 

(9 гласа, оценка 4.33 от 5)

морковиМорковите са пълни с витамини и фибри, така че са идеални за моно-диета. Морковите съдържат много полезни вещества - аскорбинова и пантотенова киселина, витамини А, D, Е, К, В2 и В12, и разбира се, каротин, който е отличен антиоксидант. Съдържат и много фибри, които помагат да се изведат от организма всички вредни вещества. Консумацията на много моркови подпомага за усилване на имунната система, регулира обмяната на веществата, подобряват зрението, а може би дори ни прави по-мъдри.

Морковите отлично се справят със зъбната плака и почистват устната кухина по-добре от четка за зъби.

Порционът на диетата от моркови е много оскъден и не трябва да продължава повече от три дни. През този период трябва да се консумира само салата от моркови.

Настъргват се един или два пресни моркова, ябълка и се добавят лимонов сок и чаена лъжичка мед.

Това ястие се яде 4 пъти на ден, пият се много сок от моркови и зелен чай и не бива да се забравя да се пие чаша пълномаслено мляко, сутрин и вечер. Без него, половината от хранителните вещества, съдържащи се в морковите няма да се усвоят от организма.

Тази диета се провежда в продължение на 3 дни, а на четвъртият се добавят за обед няколко варени картофа и малко месо. След това се връщате към нормалния си хранителен режим. С тази диета можете да се отслабнете 2-3,5 кг. От тях теглото на мазнините е около 1-1,5 кг. Не е необходимо често да се повтаря тази диета. Най-добрият вариант е един път на месеца и половина, или още по-добре - в рамките на разтоварващ ден един път седмично.

  • Няма открити коментари
Моля, влезте за да може да коментирате